Act of Valor (2012)

Genre : Oorlog
Land
: USA

Cast :
Roselyn Sanchez : Lisa Morales
Emilio Rivera : Sanchez
Nestor Serrano : Walter Ross

Regisseur :
Mike McCoy

Korte Inhoud
Wanneer de reddingsactie van een ontvoerde CIA-agent leidt tot de ontdekking van een moorddadig terroristisch plan tegen de Verenigde Staten, wordt een team van Navy SEALs op een wereldwijde klopjacht gestuurd. Terwijl de mannen van het Bandito Platoon strijden om de aanval te stoppen, moeten ze balanceren tussen hun plicht jegens hun vaderland, hun teamleden en hun families.
Mijn mening
De hele film leek wel een Televox uitzending voor het Amerikaans leger, maar dan gelikter, snediger en heroischer. Met momenten dacht ik dat ik een missie zag uit Call of Duty MW.
Al bij al een to-the-point actie/oorlog film met echte (ja hoor het zijn geen neppers) Navy Seals die op een echte kick-ass manier een CIA-agente moeten gaan bevrijden. Ik vond het er allemaal vrij behoorlijk realistisch uitzien en heb me geen moment verveeld. Ok , je moet het weer allemaal met een korreltje zout nemen , en het niet erg vinden dat ze weer dat beeld ophangen dat de U.S. of A een onoverwinnelijk stel bionische vechtmachines in hun army hebben zitten, met allerhande high-tech snufjes.



Het gebruik van die echte Navy Seals brengt het realistische van deze film tot een ongekende hoogte, maar de acteerprestaties zijn dan ook weer navenant. Dat zit blijkbaar niet in de basisopleiding van deze mannen 


Het verdict : 5 / 10
Links : IMDB , Moviemeter

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.